طراحی با رویکرد خلق شخصیت برای کاربران- طراحی وسیله ای برای نظافت پارک ها-
پایان نامه
- وزارت علوم، تحقیقات و فناوری - دانشگاه هنر اسلامی تبریز - دانشکده هنرهای کاربردی
- نویسنده مهدیه مبارکی
- استاد راهنما سعید مجیدی ابراهیم ایمانی
- تعداد صفحات: ۱۵ صفحه ی اول
- سال انتشار 1390
چکیده
طراحی با رویکردی که بتوان شخصیت و یا صفتی را به محصول ارجاع داد و یا اینکه محصول را براساس صفتی خاص طراحی نمود برای بسیاری از کمپانی هابه عنوان خط مشی حرکتی انتخاب شده است. در این پایان نامه سعی شده با بررسی شخصیت انسان وشخصیت محصول, چگونگی تاثیر گذاری بر شخصیت انسان توسط شخصیت محصول مورد توجه قرار گیرد و بر اساس این مطلب وسیله ای برای نظافت پارک ها طراحی شود تا برای کاربر آن ایجاد شخصیت نماید.که با استفاده از دو گروه پرسشنامه نظر افراد را در خصوص سه صفت و ارتباط آن با پنج عامل شخصیت انسانی فاکتور های مرتبط با خصوصیات ظاهری محصولات استخراج و در طراحی محصول اعمال شد.
منابع مشابه
بررسی شیوه ای برای گردآوری اطلاعات پایه کاربران کودک با هدف طراحی بازی آموزشی با رویکرد کاربر محور
در این مقاله نحوه جمع آوری اطلاعات پایه از کاربران کودک در طراحی بازی با رویکرد اصلی کاربر محور تشریح شده است. جمع آوری اطلاعات و همچنین نحوه طراحی و حتی فرآیند تکمیل آن کاملا به نظرات کاربران(کودکان پنج تا هفت سال) در محیط واقعی خودشان وابسته است. علت انتخاب گروه هدف در محدوده سنی یاد شده این است که اصولا در این سنین میدان تصورات کودکان گسترش یافته و در بازی ها تمایل بیشتری به اجرای نقش های مخ...
متن کاملطراحی با رویکرد احساسگرا مطالعه موردی: طراحی وسیله سرگرمی
هدف از این مقاله، کاربردی سازی بنیادهای نظری طراحی احساس گرا برای طراحان و به ویژه طراحان صنعت است. امروزه در دنیای طراحی، رویکرد طراحی احساسگرا به عنوان پلی میان دانش طراحی و سایر حوزه های مرتبط با این دانش مطرح گردیده است و به مثابه ابزاری نیرومند برای تضمین موفقیت محصول و جلب خوشنودی کاربران به کار برده می شود. در پژوهش حاضر با توجه به نظریههای مطرح شده در این حیطه، سعی بر این بوده است تا چ...
متن کاملطراحی استراتژی ها برای بازار جهانی (1)
در دهه 1990 تمام شرکتها باید جهانی بیندیشند ، در غیر این صورت در بازار به هم پیوسته امروزی موفق نخواهند شد. شرکتها باید یاد بگیرند که چگونه وارد بازارهای خارجی شوند و توانایی رقابتی جهانی خود را افزایش دهند . آنها مجبور هستند قبل از ورود به بازار جهانی استراتژی های خود را تبیین نمایند و مقدار فعالیت خود را در کشور ،قاره و سطح جهانی معیین کنند. شرکتها باید رقیبان خود را بشناسند و استراتژی ها و ...
متن کاملطراحی کنترل کننده فازی مود لغزشی برای پارک هوشمند اتومبیل
Abstract: In recent years, advanced cars had been equipped by intelligent parking system and in future, other cars will be done. Many methods were proposed for this system, like fuzzy controllers. The fuzzy controller is simple and has high speed calculations, but for this system have not favorite stability and performance. In this paper, fuzzy sliding mode controller is designed in discrete ti...
متن کاملبررسی شیوه ای برای گردآوری اطلاعات پایه کاربران کودک با هدف طراحی بازی آموزشی با رویکرد کاربر محور
در این مقاله نحوه جمع آوری اطلاعات پایه از کاربران کودک در طراحی بازی با رویکرد اصلی کاربر محور تشریح شده است. جمع آوری اطلاعات و همچنین نحوه طراحی و حتی فرآیند تکمیل آن کاملا به نظرات کاربران(کودکان پنج تا هفت سال) در محیط واقعی خودشان وابسته است. علت انتخاب گروه هدف در محدوده سنی یاد شده این است که اصولا در این سنین میدان تصورات کودکان گسترش یافته و در بازی ها تمایل بیشتری به اجرای نقش های مخ...
متن کاملمنابع من
با ذخیره ی این منبع در منابع من، دسترسی به آن را برای استفاده های بعدی آسان تر کنید
ذخیره در منابع من قبلا به منابع من ذحیره شده{@ msg_add @}
نوع سند: پایان نامه
وزارت علوم، تحقیقات و فناوری - دانشگاه هنر اسلامی تبریز - دانشکده هنرهای کاربردی
کلمات کلیدی
میزبانی شده توسط پلتفرم ابری doprax.com
copyright © 2015-2023